Life is what you make of it

There's nothing more to it, I just get through it

Kategori: Allmänt

Idag har jag hostat och snorat och om jag känner efter så kanske jag rent av är lite sjuk. Men lika bra att inte känna efter! Har plugga, pluggat och åter pluggat. Så känns ganska bra, tar helg nu.
Snart kommer Ida in till Öret och vi ska gå ut och käka och ta oss varsit (ev flera) glas vin, välförtjänt efter denna vecka. Känns bra att få fira in att det är helg med en fin vän. Blir nog en lugn helg annars, imorgon ska jag iväg en sväng på lite välkommen hem middag, för er som missat så är kära Lilian åter i Sverige! Annars så ska jag väl bara plugga, så hittar gärna på något roligare om det är någon som är sugen!
 

Kommentarer

  • Lilian säger:

    "lite välkommen hem middag" jo jag tackar ja! :D ;D <3

    2012-09-10 | 12:02:16
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se
  • Lollo säger:

    Hahahaha! Klockrent Karro!

    2012-09-12 | 06:39:07
  • Anonym säger:

    vilka jävla rattar!!!

    2012-09-12 | 10:38:00

Kommentera inlägget här: