Life is what you make of it

morsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det morsdag vilket innebär att jag ska ut på middag i Bengtsbo och krama om min fina mamma. Har haft fullt upp i veckan med tentaplugg. Usch imorgon smäller det, hoppas på det bästa. Har dock pluggat väldigt mycket mer än vad jag gjorde inför den förra salstentan. Men varma sommar nätter har gjort att klockan varit bortåt två varje kväll innan jag kommit hem, har varit tugnt att komma upp på mornarna då. Men kan ju tillägga att jag härom natten vaknade och började rabbla de åtta nivåerna systematiken använder sig av för att dela in alla organismer i grupper. Haha fick panik och kunde inte somna om förens jag kom på "klass" också! Haha sommarledigheten behövs verkligen! På torsdag har vi sista dagen i skolan och en klassfest på det. Sen på söndag smäller det, då far jag till Lilian i staterna!!!!! ihhh ser verkligen fram emot det!
I fredags tenta pluggade vi fram till fyra i skolan, satt ute i solen och njöt. Vi bestämde oss även att efter att varit så duktiga så var vi värda att ses på en uteservering. Så jag fick hänka på Mickan hem och bli bjuden på käk, sen träffades stora delar av klassen och hade fredagsmys på ivys uteservering i underbart väder. Eller iallafall tills det bara slog om och började regna och åska, åsk rädd som jag är vågade jag ju inte cykla hem själv i ovädret. Men Fia förbarmade sig och tog med mig hem till henne där vi delade på en flaska vin och snackade massa skit♥ Mötte upp Anna straxt efter två och vi tog sällis hem och fick det senaste skvallret ;)
Igår det tentaplugg igen! Erik kom och mötte upp mig vid tolv och Mickan kom straxt därefter sen styrde vi cyklarna mot uni och pluggade "flitigt" med ett gäng från klassen. Kvällen bjöd på grillat i statsparken med Bjuggan. Mysfaktor på hög nivå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: