Life is what you make of it

life ♥

Kategori: Allmänt

Har jobbat mellan 6-14 idag. Efter jobbpasset var det snabba fötter som trampade till uni för dugga plugg. Känns sådär, har lärt mig att almen har öra idag och att kirskål stavas just kirskål inte kirschkål som jag trott ;) ja det är ju mer än innan men känns som att det kna gå hur som helst imorgon. Vi hade iallafall trevligt och innan vi cyklade hem så fick vi reda på tenta resultatet, snabba puckar! Fick ett VG! Helt sjukt, men förjäkla skönt. Imorgon kväll blir det klassfest. Känns som om jag börjar tagga till ordentligt nu. Men innan det som sagt en dugga och innan det friluftslivs avslutning. Har skypeat med Lilian Letcha Sundevall idag också, lite planer inför söndag. För det är sjukt overkligt men då drar jag till new york!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Lilian i USA säger:

    Se där, man lär sig något nytt vareviga dag! :D



    Jaaa! Overkligt är rätta ordet!!! Längtar som en tok! Älskade vän! <3



    Ps. Förlåt att jag var sen till vår dejt. Men bättre sent än aldrig sa gubben som.. Finns inget ordspråk som går så va? Äsch. Förlåt helt enkelt :)



    Puss!

    2012-05-31 | 05:57:13
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: