Life is what you make of it

14 maj

Kategori: Allmänt

Började morgonen med att kliva upp straxt efter sju, käkade frulle och njö av tidningen. När jag stod med tandborsten i högsta hugg ringde Erik, fick panik en sekund och han tänka att de redan var på g och hämta mig. Men så var inte fallet, han ville bara crasha i frukost ruschen då de haft träning på morgonen. Inga fel med sällis på morgonkvisten. Sen kom Fia och Linus och hämtade oss, det var föreläsning på schemat. Ekologi med inrikting på  växter, inte jätte kul men tenta om två veckor så välbehövlig. Fick ett sms av Christer på mellringeskolan om jag kunde jobba. Så vart några timmars jobb, mycket najs då det skramlar skralt i kassan. Och för att jag saknat dem lite där borta.
Sen blev jag bjuden på käk av Fia och vi malde igenom några avsnitt vampier diaries. Hon hade som mål att frälsa mig då jag aldrig sett serien, och ja det går ganska bra ;)
Nähej nu ska jag lägga mig, imorgon blir det skolan mellan 9-12 och delegering klockan 13. Sen en efterlängtad Java date med min pärla♥

Kommentarer

  • Lilian i USA säger:

    Vad härligt med lite klirr i kassan. Speciellt inför äventyret :)



    Vad fina ni är mina tjejer! Underbart att ni håller Java vid liv :) Puss! <3

    2012-05-15 | 20:12:32
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: