Life is what you make of it

Våffeldagen. . .

Kategori: Allmänt

. . och här sitter jag utan våfflor! Vart är samhället påväg egentligen?! ;)
I Fredags jobbade jag 6-12.30, efter det blev det en repa på stan med Frida och Erika och sen styrde Frida och jag våra fötter mot gymmet.
Igår vårstädade jag min lägenhet, mycket välbehövligt! Jag passade också på att tvätta undan en massa vinterkläder! Så nu kära väder kan vi bestämma att det är vår? Det är ju dags för vfu i morgon och fem veckor frammåt så fint väder tack! Frida och Erika kom igår kväll på lite tacomys och sen sov Frida kvar här. Jag följde henne till jobbet imorse och njöt lite av en vårpromenad hem i solen. Fast det blåser ganska kallt.
Nu är det dags för kaffe! Sen kommer Frida straxt efter två och vi styr kosan mot Kumla och sen Pålsboda.
Puss!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Min favvo MysKarro! <3

    Jag sitter också utan våfflor på våffeldagen. Så man kan verkligen undra vart i hela friden är världen på väg! Nästa år då får vi ta igen det till det dubbla tillsammans :) Love you!

    2012-03-25 | 19:08:38
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: