Life is what you make of it

en liten inblick i en underbar vecka

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma i Örebro, i Sverige igen. Känns skönt att vara hemma med mina grabbar igen. Men känns inge bra att veckan med Lilian är över. En alldelles underbar vecka! Oj vad jag känner att mitt liv blivit berikat! Känns som om vi hunnit med så mycket skoj, vi har bl.a. strosat i NYC, blivit utskälda av en busschaufför, ätit sjukt goda buritos, påtal om ätit - fikat har varit outanding, sett eldflugor och en kolibri på nära håll, varit på grekisk festival i Wilmington, upptäckt att Amerikaner har regler till precis allt och att " you must follow the rules" är en standard kommentar, varit uppe på top of the rock precis innan stägning och drukit rom i en medhavd flaska (vilket givetvis var emot reglerna), varit inne i klädesaffärer som stänger klockan två på natten, dansat tills fötterna domnat på en klubb i NYC, skrattat tills jag gråtit med Lilian♥, sett Phantom of the opera på broadway, köpt underkläder på VS, vandrat i Central Park och massor, massor, massor med mer spännande, roliga, fantastiska saker som bara kan ske i Lilians närhet! Ni ska få se lite bilder snart.
Puss&hej!

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Låter fantastiskt!!!

    Ska bli jättekul att få se bilder!



    KRAMAR

    2012-06-12 | 00:18:34
    Bloggadress: http://lilalollo.blogg.se/
  • Lilian säger:

    En av dom bästa veckorna i mitt liv! Utan tvekan! Älskar dig min vän! <3

    2012-06-12 | 00:29:47
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: