Life is what you make of it

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Allmänt

Igår kväll kom jag och Hampus hem efter att spenderat en lång helg ute hos mamma och pappa med midsommarfriande. Hade en bra midsommar, och var mysigt att vara hemma hos mamma och pappa igen. Men känns skönt att vara hemma igen, det tycker nog både jag och Hampus.
 
Idag har jag inte så mycket på agendan, vilket är ganska skönt. Ska iväg med Fia vid fem taget och köpa hö till hennes häst. Inte allt för ofta jag blir tillfrågad som vägvisare men till Bengtsbo hittar jag ;)
 
Fick några jobbpass bokade igår och två till idag. Känns bra att jobba lite mer och bli lite "varm i kläderna" innan jag går på schemat den 11 juli.
 
Jag saknar dig min kära tokstolla!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Vägvisare till världens ände. Det låter lite som en gammal sägen från asatron ;) Du! Jag saknar dig med! Massor! Du är liksom en sån viktig del av mig <3

    Svar: haha om de kom tillbaka ifrån världens ände förtäljer inte historien ;)
    du är en lika viktig del av mig, men det visste du ju redan om! <3
    kfrick

    2012-06-26 | 20:19:50
    Bloggadress: http://Konstigalilian.blogg.se
  • Lollo säger:

    Vilken härlig bild! <3

    Svar: ja visst är den! Äkta kärlek är vad det är <3
    kfrick

    2012-06-27 | 00:51:23
    Bloggadress: http://www.lilalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här: