Life is what you make of it

27 Juni 2012

Kategori: Allmänt

27 vad säger det er? Mig säger det LÖN! Eller iallfall vad det vad jag tänkte på när mamma frågade om jag ville med henne till Marieberg idag. Så tillbringade en underbar dag med mamma där idag och fyndade ett par jeans på rean på JC, härligt med halva priset! Passade även på att köpa mig två par shorts då jag inte har några jag kan ha längre. Kul med nya kläder, särskilt som jag får köpa mindre storlek än på det jag har här hemma. Köpte även tre par bas linnen på veromoda där de hade 70% rea, inga pengar alls knappt. Eller ja det var lite så det funkade för mig under dagens shopping, inga pengar alls (läs mamma betalar!) ;) 
 
Imorgon väntar det jobb från och med 16-21, innan det vet jag inte vad jag ska göra. Men något ska jag nog hitta på. Tack och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: