Life is what you make of it

uppdatering

Kategori: Allmänt

Underbart  väder idag, jag blir så glad när solen skiner! Idag har jag varit ledig, är ledig imorgon med - har alltså helg ;) Imorgon ska jag dock ta igen en uppgift som jag missade på g-vik tillsammans med Annabanana och Tobbe.
Igår slutade jag tolv, efter det följde jag och Tobbe med hem till Anna som bjöd på mat, vi såg en film och tog det lugnt. Skönt med slappa dagar.
Nu ska jag snart ta och knalla iväg till syster, ska vara lite barnvakt då hon jobbar ikväll. På lördag blir det en utgång, najs! Var ett tag sen sist så ska bli kul.
Puss♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Hej när kommer du hit egentligen. Hej då. Från Lilian.

    Ps. Massa kärlek! ;)

    2012-02-24 | 03:20:03
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: