Life is what you make of it

He doesn´t look a thing like Jesus

Kategori: Allmänt

Träffades i gruppen idag för att fila ihop den enskilda uppgiften som ska vara klar tills på torsdag. Jajamen grupp träff även om det var enskild uppgift, är ju mycket mysigare att sitta fyra pers i en soffa med varsin dator som små svär lite över att de inte fattat istället för en ensam själ i en stor soffa. Är det en uppfattning ni delar med mig? Jag lyckades iallafall knåpa ihop 400 ord så ungefär halva uppgiften gjord kan man säga! Sen ska det ju på en power point på det men det löser sig, sa jag att det skulle vara klart på torsdag? Haha jag orkar inte ens stressa. Men är nöjd över att jag har en sån härlig grupp! Skönt att skratta lite emellanåt..
Mindre rolig sak som skedde idag, mycket tråkig faktiskt! Jag tappade min kära iphone i asfalten, japp det vart en spricka i skärmen :(
Fortsatt angenäm dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: