Life is what you make of it

Måndag 24/10-11

Kategori: Allmänt

Idag är det bara två månader kvar tills det är julafton! :D
Idag var det skolan som gällde igen, började med två föreläsningar och ett förseminarium. Känns okej. Även om jag skulle behöva plugga mer än vad jag har ork till. Men det är ju en annan femma.
Efter skolan idag så kom mamma och vi åkte en sväng till Marieberg, jag hittade ett par skinnhandskar, kommer vara mycket skönt att ha när jag cyklar till skolan imorgon. Jag hittade även gardiner, det ska bli skönt att få upp dem! Jag hittade även ett alternativt bord att ha tills det jag vill ha kommer in. Jag kan ju inte gå två-tre månader nu utan bord och stolar. Men jag vill ju ha det jag hade tänkt mig! Inte lätt det där!
Imorgon kommer mormor och farmor och hälsar på mig, kommer bli mysigt.
Igår spelade jag match med korpen laget, det var jätte kul! Synd att vi förlorade med 3-1.. Men det gör inget, jag var nöjd ändå. Det var första gången sedan jag var sexton som jag spelade en innebandy match! Vilken känsla, underbart!
Puss & hej ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan inte förstå hur du hunnit kasta upp en gran redan ;) men mysigt med jul! :D och du - du var kanon på matchen min pingla :*



    Love you <3

    2011-10-25 | 08:31:41
  • Lilian säger:

    Jag håller med frida, lite väl tidigt att börja pynt amed julgran redan? ;)

    Gissar på att sista bilden är en provbit av din nya halltapet? :)

    Lycka till med plugget snygging! <3

    2011-10-26 | 01:37:17
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: