Life is what you make of it

post laddat med kärlek ♥

Kategori: Allmänt

Idag  hade brevbäraren med sig lite post till mig, det är inte allt för vanligt. Men jag blir lika glad varje gång jag får något, tills jag inser att det är hyran eller telefonräkningen som droppar in.. Då blir jag inte lika glad. Men idag var det inte bara räkningar!
Jag blev väldigt förbryllad, hade ingen aning om vem personen med två olika öron kunde vara?
Men jag började ana vem det kunde vara när jag såg framsidan, kände igen min gamla libaneiska älskares handstil förstår ni.
Döm av min förvåning när det var Lilian "Letcha" Sundevall som postat brevet, men lika glad för det blev jag ♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Hahahah! Dig kan jag skratta ihjäl mig åt! UNDERBARA VÄN! Bra att brevet kom fram :) Längtar efter Dig!!! PUSS PUSS!

    2011-11-17 | 20:25:38
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: