Life is what you make of it

Fullt ös spar tid!

Kategori: Allmänt

Dagen har varit fullspäckad! Och jag älskar det. Okej, jag kom i säng straxt efter två inatt, klockan ringde straxt innan sju. Jag erkänner då ville jag ligga kvar i sängen, det gjorde jag också tills klockan blev nästan halv åtta. Upp packa, käka frulle, litercis med kaffe och så kom Erika och hämtade mig och vi for till universtitetet för att lira cup med korpen laget. Vi var faktiskt där till åtta. Några deltagare var sämre med att komma i tid men vi skulle ju inte ha match start förens kvart i nio så det var lurre, trodde vi! tio över åtta kom en av arrangörerna och frågade om vi var bloody sunday och upplös oss om att det blivit schema ändringar och att vi skulle ha spelat åtta. Haha vilken soppa! Sen följde en tid av schema ändringar hit och dit. Men det löste sig och vi spelade våra matcher. Jag sprang iväg i pausen i tredje matchen. För ni förstår jag var bjuden på Kevins bad kalas. Så fullt öst på ett badkalas med 11 barn ! Det vart jätte lyckat. Sen hem, mat!!! Sen ringde Frida så vi gick ut och gick, härligt. Men nu mina vänner har jag köpt peppar kakor och glögg♥
Så lördags mys med true blood♥ Dregla lite över Alleballe du med ;)

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Har Du märkt att Hampus ÄLSKAR Pepparkakor?! :)



    Förrförra året hade vi ett pepparkakshus här hemma men ena taksidan började svacka efter ett tag när Hampus slickat järnet på den :)



    Kram!

    2011-11-20 | 11:44:55
    Bloggadress: http://lilalollo.blogg.se/
  • sofia säger:

    Okej då, dregel dregel. ;) Han är helt ok att vila ögonen på! Måste börja kolla på säsong fyra nu... lätt abstinens

    2011-11-20 | 12:16:20
    Bloggadress: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: