Life is what you make of it

Energi boost!

Kategori: Allmänt

I tisdags träffade jag  mina gammla kollegor på "greken vi Hanna" det var mycket trevligt! Ibland inser man inte hur mycket man verkligen saknar vissa människor förens man träffar dem. När jag kom hem var det med en varm känsla i magen och med lite rörda tårar. Den varma känslan hade jag varje dag jag kom hem efter jobbet, perfekt eller hur?!  Men nu är jag ju student och träffar inte dessa människor dagligen längre, tråkigt! Det är ju inte det att jag inte trivs att vara student, för det gör jag. Men ibland vill man ha det bästa av två världar!
De tyckte dock att det varit ett ex antal ororväckande status uppdateringar på facebook, där jag minsann inte verkat allför studie motiverad. Så de bestämde sig för at hjälpa mig med en lite påminnelse om HUR det är:
Så denna sociala berättelse sitter numer på mitt kylskåp! Så att jag kan titta på den om jag skulle bli osäker om hur det var nu igen, nähej inte rosa eller rött alltså plugg! Men som om inte detta skulle vara nog fick jag en timer att sätta på kylskåpet.
Så nu kan jag ställa in pluggpass och pauser. Allt med tydliga början och slut - jag sliupper fundera! Tack mina underbara vänner, nu är plugget toppen igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: