Life is what you make of it

Adventsfika hos mig

Kategori: Allmänt

Idag bjöd jag Frida, Oskar, Carina, Berne, Erika och Sebastian på lite adventsfika. Det var jätte mysigt att ha dem hos mig. Jag fick också flera jättefina inflyttnings presenter, stort tack!
Carina känner till min kärlek till körsbärsblommor så jag fick denna underbara lampa, jättefin!
Den här fina blomman fick jag av Frida och Oskar, men som om inte det vore nog fick jag även...
... denna kokbok. Lättlagad husmanskost, perfekt! Tusen tack mina underbaringar.
De här två supermysiga te muggarna + julte fick jag av Erika och Sebastian, ett stort tack till er med! Av Maria fick jag kakor, fast hon jobbade tyvärr så kunde inte vara med. Och av Berne fick jag ägg, han känner ju till min stora passion för ägg, en passion jag delar med min goda vän Lilian! Synd att hon inte är här delar äggen med mig, eller kanske tur för en del ;)
Ett stort tack för att ni kom och verkligen super tack för alla fina grejer. Jag älskar er massor!♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Hahahahahahahah! Jag höll på att kissa på mig nu! hahah! Äggstra underbara du! Love you more for every day! Snart är jag hemma så att vi kan göra världens fetaste och största omelett tillsammans. Och jag vet precis vart vi ska slänga resterna! ;) <3

    2011-11-28 | 05:49:36
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/
  • Frida säger:

    Jag tycker att det är synd att Lilian inte är hemma, tänk vad roligt det hade blivit ;)



    Tack för allt gott fika också såklart! Du är bäst, love you <3

    2011-11-28 | 14:30:12
    Bloggadress: http://freus.blogg.se/

Kommentera inlägget här: