Life is what you make of it

trötter

Kategori: Allmänt

Jag sitter nu framför tv:n men har bara ett halv öga öppet, mat tina lagar mat. Men efter dagens bakande så behöver jag ju ingen mer inspiration. Se efter själva vetja!
Denna brända goding fick Frida med sig hem till Orren, han måste ha blivit överlycklig ;) Tack kära vänner för en mycket trevlig eftermiddag!
Jag saknar min sockerkringla så där jätte mycket! Men det känns lite bättre när jag kikar in på hennes blogg och ser alla härliga äventyr hon är med om. jag kärlekar dig♥

Kommentarer

  • Sockerkringlan säger:

    Hade ni torrfoder i degen? ;)



    Oh, min ÄLSKADE VÄN! Jag saknar Dig något så kolosalt! Tur att vi har internet. Och flygplan. Vill bara säga det. Att det finns flygplan alltså :)

    JAG KÄRLEKAR DIG!

    Ps. Du är UNDERBAR! Glöm aldrig det!

    2011-12-09 | 03:26:10
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: