Life is what you make of it

Till Lollo och Niklas

Kategori: Allmänt

Razmus: Jag har kommit in i mina nya rutiner och trivs bra här hos Karro. Vi brukar ha lite soff mys som här på bilden när hon pluggar eller ser på tv. Jag har också fått uppdarget att se till så att hon kommer upp på morgonen. När hennes klocka ringer och hon snoozar då hoppar jag upp i sängen och upp på henne med faktiskt, sen har vi en stund av morgongos till hennes klocka ringer igen och hon går upp. Jag sköter mig bra jag lovar, bara ibland är jag uppe på diskbänken men oftast inte :P Jag och Hampus brukar jaga varandra och racea runt i lägenheten medan Karro käkar frukost. Jag och Karro brukar också busa en del, vi trivs bra i varandras sälskap.
Hampus: Jag trivs också bra här hos Karro, vi myser en hel del. Jag talar ju ganska bestämt om vad jag tycker. När hon varit i skolan brukar jag se till att vi har en stunds mys. Men oftast brukar jag ligga kvar på samma ställe jag låg när hon lämnade lägenheten. Jag sitter ofta på hennes axel och pussar henne lite kärleksfullt i örat. Jag brukar sova hos henne i sängen, jag och Razmus brukar ligga på varsin sida om henne. Annars ligger jag i soffan eller handfatet och sover.

Karro: Jag är så tacksam att grabbarna bor hos mig nu, vi trivs jätte bra ihop och jag har verkligen fäst mig vid dem. De är underbara♥ Tack!

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Jag blir sååå Lycklig inombords! Det kommer en liten glädjetår när jag ser att grabbarna har det så Bra!

    Karro, Du är Bäst! <3

    Jag t.o.m Älskar Dig litegranna! :)



    Tack Snälla för det här blogginlägget!

    2011-12-06 | 01:08:19
    Bloggadress: http://lilalollo.blogg.se/
  • Lilian säger:

    KAROLINA FRICK DU ÄR EN UNDERBAR MÄNNISKA OCH JAG ÄLSKAR DIG MASSOR! <3

    2011-12-06 | 05:11:07
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: