Life is what you make of it

När livet är sådär bra liksom

Kategori: Allmänt

Ja just nu är jag så där alldelles nöjd. Har varit så himla glad och sprallig idag. Åh vad jag tycker om mina klassisar! Sen har jag varit hos farmor idag, alltid lika roligt. Men kvällen tog inte slut där, nej nej. Det var ju ljus party i Kumla, träffade, njöt och hade kul med sådanna dära guldkorn i vardagen människor! Jag är omgiven av så många fina och kärleksfulla människor, jag älskar er alla! Och som om inte det vore nog ska jag jobba några timmar i pålsboda på fredag! Längtar!!!

Nu ska jag sova! Nighty mina hjärtan

Kommentarer

  • Lilian säger:

    NJÖÖÖÖT av att läsa detta inlägg! Härligt att du mår så bra min gullstumpa! Miss You! <3 <3 <3 / Din saffransbulle i lussemörkret

    2011-12-14 | 04:19:36
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: