Life is what you make of it

Utmaning i vardagen!

Kategori: Allmänt

Vågar du utmana dig själv i vardagen? Jag vågar det! Och mina vänner jag växer för varje dag som jag gör detta. Små grejer för er kanske men berg att bestiga för mig. I sommras åkte jag Atmosfear fast att jag har grym höjdskräck! Jag gjorde det och jag dog inte. I tisdags klättrade jag i klätterställningen på jobbet, roligt (tyckte både jag och barnen) och kul då jag för ett år sen antagligen inte vågat skämma ut mig på detta vis. Igår kväll dödade jag en stooooooooor spindel själv!!! utan att använda hårspray, utan att skrika efter hjälp. Jag är extra stolt eftersom jag faktiskt visste att mamma var vaken där nere. Jag gjorde det, växte ett par centimeter, tänkte tanken att nu är jag verkligen redo att flytta hemifrån! Idag gungade jag och hoppade ifrån gungan med mina härliga fritids grabbar. Det tyckte jag var lite läskigt, men inte egentligen ju när man gjort det.
Berättade även för mina grabbar att jag gör min sista dag på fritids imorgon, fick en stor klump i halsen när de kom med stora klagorop. Vill ju inte lämna dem riktigt än. Vill ju inte lämna vissa kollegor riktigt än heller ju. Men så är det ju, thats life!
Mina vänner lyd mitt råd och utmana er i vardagen - det ger mycket! Jag försöker numer leva efter mitt nya motto "life is what you make of it" Gör det du med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: