Life is what you make of it

movie star!

Kategori: Allmänt

Livet snurar på i en väldans fart just nu. Har lite svårt att hänga med i svängarna! Därav lite dålig uppdatering här. Den där välkommen hem middagen (som jag nämnde i inlägget innan) var ju egentligen en överraskningsfest för Lilian. Men för att hon inte skulle ana något så vred jag lite på sanningen.
 
Förra helgen var det fart och fläkt både fredag och lördag. En galen helg med en super rolig möhippa för Mickis. 
 
Så denna helg blir jag nykter, haha känner att det behövs. Är hemma en sväng hos mamma och pappa nu, har fått lite mat och kvalitetes tid. Ska följa med Cam och hämta Annabanana och bjuggan på flygplatsen ikväll, ska bli kul att få höra om deras vecka. Tänkte  väl även bjuda in mig till Bjuggis sen och mys pysa lite.
 
Annars har jag läst lite manus idag. För er som missat har jag fått huvudrollen i en kortfilm som börjar spelas in på tisdag. Fjärillar i magen delux, men på ett bra sätt. 
 
Ja lite så ser det ut här! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: