Life is what you make of it

Sena nätter, tomma glas, femhundra skjuter upp problemet för ett tag (för stunden)

Kategori: Allmänt

Oj vilken fart och fläkt det har varit de senaste veckorna. Vi lämnade in och hade examinations seminarium i fredags. Vi filmade också den sista scenen till filmen i fredags. Sp fredagskvällen bjöd på lite fest med några klass kamrater. Var en trevlig början men kvällen slutade med lite för mycket drama och att jag pajjade min iphone totalt. Mindre lyckat! 
 
Så igår fixade jag ett kontantkort och fick vackert nöja mig med min gamla sony ericsson. Men var inne och kollade hur det gick med min iphone fem, den kommer troligtvis till nästa vecka! längtar lite sådär extra nu. hade spenderar byxorna på mig igår och köpte en ny dator! en jätte fin, liten, tun och blå dator! haha är nöjd över den. Men kvällen bjöd på korpen avslutning på strömpis, en härlig kväll med mina fina lagkompisar. 
Idag ska jag hem till mamma och pappa på den sedvanliga söndags middagen. Ska få med mig lite nya blommor som mammsen köpte åt mig igår. 
Men vet ni vad? livet snurrar vidare och på ett sätt eller ett annat så gör jag det med!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Galenskaper och jag vet inte vad. Haha. Kan inte annat än le åt dramakvällen...
    Va? Sedvänlig söndagsmiddag?! Varför var inte jag bjuden?!?
    Puss!

    2012-10-07 | 22:19:32
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se

Kommentera inlägget här: