Life is what you make of it

Söndags kväll

Kategori: Allmänt

Igår hade jag en hel dag med min kära syster, vi började morgonen med en tur med inlines i varberga spåret. Gick över förväntan tills jag kom till sista backen.. Haha har skrapsår hela rumpan/låret så ni kan ju gissa själva hur bra jag var ;) Jaja inget mer än lite skrubbsår och skadad heder! Sen kalasde vi en sväng hos farmor som blev 66 igår, massa fika! Kära syster fick leka lite frissör på mig sen och nu är jag back on igen, BLOND! Kännd najs att vara jag igen. Idag har jag varit på Filip & Fredriks "jakten på den förlorade staden" Givetvis magiskt som ALLT de gör! Nu kikar jag på Inter - Milan matchen och ska snart lägga mig för att vara redo för orientering imorgon!
God natt♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Fina fina Du! <3



    Vad kul med ett Filip och Fredrik event!!! Lyckos dig :)



    Hoppas skrapsåret läker snabbt!

    Love you!

    2012-05-07 | 03:44:48
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: