Life is what you make of it

Bild regn från vår New York weekend!

Kategori: Allmänt

Top of the rock! Magiskt, helt magiskt
Lilian är duktigare på att blogga, så kika in där.
Vi var lite busiga på den mexicanska resturqangen som gav våra hungriga magar föda.
Vi fick en nyckelring, vi kommer ha delad vårdnad. Just nu tillbringar den tid med mig men frågar hela tiden efter sin mamma. Jag kan lova er, det är inte lätt att förklara att mamma kommer vara borta i tio veckor till.
Efter några drinkar var vi i gasen och begav oss till en klubb och dansade, dansade och dansade!
Efter tre timmars sömn i en stad som aldrig sover grabbade vi varsin kaffe och styrde stegen mot central park.
Min underbara och fina vän Lilian♥ Jag har tur som har dig, tro inte för en sekund att jag inte vet det!
Special friends in central park!
Hey det är ju USA! Givetvis fanns det regler att följa. . .
Efter vår vandring i central park så hittade vi ett mysigt ställe att käka en superb frukost på.
Min fina Lilian påväg mot Brooklyn.
Efter att vi vandrat tusentals steg vilade vi en stund och njöt av att titta på allt folk som drev omkring.
Vi passade även på att njuta av smarriga burgare - äta bör man annars dör man!
Trötta efter helgens bravader satt vi och tittade på folk vid time square.
När vi skulle åka tunnelbana fastnade vi en stund framför dessa grymma dansare.
Söndagen och min sista dag passade vi på att äta frukost från magnolia bakery, sötsaker till frukost! Äre' söndag så äre'!
Innan jag åkte hem fick jag träffa Henke en sväng ;)
♥Jag älskar min fina vän Lilian, tack för en underbar resa!♥

Kommentarer

  • Lilian i USA säger:

    Är jag bättre än dig på att blogga!?!?! Jäklar i havet vad duktig jag måste vara i så fall!!! <3



    TACK SNÄLLA FÖR ALLT! Inte minst för att du är du! Tän k att du tog dig heeeela vääägen från Sverige för vår skull :) Vänskap 110%!



    Haha! Gud vad minnen vi har efter helgen! men jag undrar en sak. Varför skrev du inget om Moonwalk, melon, lyxiga hotell, exotiska danser, disneyrösten och det och det och det? ;) Hahah! Sjukt många minnen och det bästa av allt -jag delar dom med dig! Och hur mycket man än skulle försöka förklara skulle ingen förstå hur det faktiskt var. Och inte skulle dom tro oss heller. Eller vad säger du fru Tray? lalala! ÄLSKAR DIG! <3/ Din Lilian

    2012-06-13 | 20:42:36
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/
  • Lollo säger:

    Riktigt kul att få se alla kort!!!!

    KRAM

    2012-06-14 | 00:04:52
    Bloggadress: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: