Life is what you make of it

Tisdags förmiddag

Kategori: Allmänt

Nu har jag äntligen kommit upp och igång med pluggandet. Hmm halv åtta var jag död, så valde att ligga kvar tills klockan blev nio. Mycket skönt vill jag lova, men ligger ju efter med plugget nu :/ mindre skönt!

Håller på och funderar på vart jag skulle kunna få in en till stor möbel i min lilla boning. Det är ju så att jag antagligen får lite sambos här i mitt lilla kryp in och de vill ju också ha med sig lite prylar. Vilket är självklart!

Skulle behöva packa upp lite mer saker, vika tvätt och ja kanske till och med dammsuga lite. Just ja plugga vare' ju! Kaffe och så kör vi, kanske. . .

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Är det så att du ska ta över syrrans kissar?!? :D

    Lova att du inte stressar allt för mycket. Allting ordnar sig vetdu! :)

    Sakanr dig gumman! <3 <3 <3

    2011-10-19 | 03:24:28
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: