Life is what you make of it

En bra tisdag

Kategori: Allmänt

Jag brukar bestämt hävda att tisdagar är veckans värsta dagar. Måndagar kommer man upp men tisdagar, nej usch då kommer sviterna efter helgens leverne och så känns det så fruktansvärt långt tills helgen.
Denna Tisdag startade inte annorlunda, jag var sjukt trött. Men var på praktiken klockan halv åtta, det är verkligen ett toppen ställe. Jag blevsnabbt på bra humör. Satte mig dock på en buss därifrån redan kvart i ett, vi skulle nämligen träffas i gruppen för att få klart allt inför vår redovisning. Det gick riktigt bra, vi blev klara.
Sen gick jag hem, ringde Frida, vi avnjöt ett långt samtal med allt mellan himmel och jord och jag hann få mat i magen! Efter vårt samtal ringde jag till kära mor för att se vad hon gjorde. Jag hade tur, hon var inne i stan och skulle precis åka till Coop forum och handla, jag frågade om hon ville ha sällis. Och det ville hon såklart! Toppen nu har jag en full kyl utan att ha gått back på konton ;) Mamma är bäst♥  Vi hade en toppen stund med skratt, mammakramar, muppgåsar, och tips i mängder.
När jag kom hem så kom jag på att jag tänkt damma idag ju, så det gjorde jag. Jag satte också upp min adventsljustake i köket. Jag vet att det är tidigt men jag kunde inte hålla mig längre! Älskar julen♥
Jag har inte fått upp julgardinerna än, men de kommer förhoppningsvis i veckan. Jag ska be farmor sy till dem också.
Jag kunde inte hålla mig så plockade iordning min ljusstake ikväll med. Men jag lovar, ska inte tända första ljuset förens på söndag.
Nu sitter jag med en inpackning i håret samt dricker en stor mugg med "kvällsro", ska dricka upp, borsta gaddarna, skölja ur inpackningen och sen stupa i säng! Uppstigning kvart i sex imorgon!
Massa kärlek♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Mys att handla med Mamma kan jag tänka! Hahah! Jag hör mig det framför mig "Vill du ha sällskap lilla mamma" Du har en baktanke med allt ;) Nävars! Så vet jag att det inte var! :)



    PUSS PUSS MIN LILLA TOMTENISSE! <3

    2011-11-23 | 02:53:39
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: