Life is what you make of it

Var inte rädd för mig, jag är så rädd för dig!

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och laddar inför morgondagen. Borde egentligen släcka ner och sova, men har inte riktigt ro till det än. Jag har haft en toppen helg i kumla hemma hos Frida och Oskar, detg behövde var precis vad jag behövde, lugn och ro och massor av skratt! Vi har myst en massa och tittat på grey's och njutit av känslan att hösten är här.
I fredags gjorde jag min sista dag på fritids, kändes lite tugnt och vemodigt när jag städade ut allt som var mitt, ráderade mig ifrån arbetsplatsen. Men nu går jag vidare i livet!
När jag skulle ta ut min kaffe mugg ur skåpet fick jag syn på några som minsan inte varit lika nogranna innan de lämnade stället. Jag kan inte låta bli att tänka på hur annorlunda allt såg ut för ett år sen, och jag saknar det verkligen!
Ändå så är jag grymt taggad på att plugga nu, det ska bli jätte spännande och jag ser fram emot att träffa och lära känna en massa nya människor. Men det är ju det här med att ta avsked av folk som jag verkligen ogillar! Imorgon gör jag sista dagen på Folkasbosolan. Det blir den första dagen i ettan för mina fsk.klass barn och den sista dagen för mig. Men det käns ändå bra att få vara med dem.
Det är inte riktigt förens nu som jag insett att jag inte kommer att jobba med Vicke, AnnaLena och Miriam i år igen. Shit vad jag kommer att sakna dem, dessa underbara människor som verkligen lyft och utvecklat mig. Om alla hade sådanna kollegor skulle världen ha varit mycket bättre!
Nu ska jag sova, eller iallafall försöka. Walk with love♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: