Life is what you make of it

Bra fredag!

Kategori: Allmänt

Dramat rullade på bra idag,roligtsom vanligt. Kom hem till kvart över tolv och käkade lunch, sov en snabbis i soffan. Diskade lite och skulle precis hoppa in i duschen när en hanverkare ifrån öbo ringde på dörren. Jag hoppade duschen och bjöd in min hantverkare som gjorde att min lägenhet nu har det lite varmare. Tack och bock!
Slängde mig på bussen upp på stan med Anna, halv fyra satt vi tillsammans med 20 pensionärer i bio salongen. Palme var filmen, mycket sevärd! Både jag och Anna tyckte att den levererade. Sen lite käk på pacos och efter detbussen till grankotten där det bjöds på tvmys och pratmys i massor.
Nu ska jag krypa till kojs för imorgon blir det en dag i Pålsboda hos pappa och mamma. 
Sov gott!
 

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Underbara människa! Tack för idag! Du är bättre än bäst! Om du tvivlar -fråga Sixten! Puss <3

    2012-10-21 | 02:52:05
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se

Kommentera inlägget här: