Life is what you make of it

Lördag!

Kategori: Allmänt

Igår var jag på anställnings intervju, det gick bra tror jag. Kändes bra när jag gick därifån iallafall och en ny träff ska bokas in snart. Sen åkte jag hem till mamma och pappa. Kära lillebror hjälpte mig att uppdatera iphonen eftersom jag lyckades med detta själv :p Vi övade också på det här med att känna takten och hålla den, var riktigt kul faktiskt. Skönt att han har ett sånt otroligt tålamod. Såg på smurfarna och hade fredags mys, en bra fredag!
Idag ska jag iväg på innebandy derby i Mellringe hallen, sen mat och bowling med fina människor. Känns som om det kommer bli en bra helg.
Imorgon ska jag hjälpa syster yster att flytta lite grejer i hennes lägenhet då hon ska få nya tapeter på väggarna. Sen på kvällen blir det innebandy i Pålsboda, härligt!
Trevlig helg♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: