Life is what you make of it

framåt anda!

Kategori: Allmänt

Idag sov jag till kvart över tio då Fialotta ringde och väckte mig för en snackis. Ganska lägligt då det var dags för mig att kliva upp. Sen har jag mornat omkring här hemma och bara njutit av att vara ledig. Men mamma kommer snart, då ska vi iväg och köpa termobyxor och nya inne jumpa dojjor. Ska bli kul att ha en dag med mammsen♥
Har varit händig idag med, böt batteriet i brandvarnaren all by myself ;) Känner mig stolt över detta. Haha! Har även bokat in en arbetsintervju på fredag halv två. Spännande! Så förhoppningsvis har jag ett extra jobb efter fredag. Vore ju najs med tanke på att en USA resa står för inbokandet och pengarna MÅSTE sparas!
Puss&Hej!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    OH VAD JAG BLIIIR GLAAAD!!! Se till att få fram en vacka när ni kan -snarast! Love You! <3 <3 <3

    2012-01-18 | 21:39:10
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: