Life is what you make of it

A walk down the memory lane!

Kategori: Allmänt

ifrån förfesten innan min första utgång
!
ifrån bussturen hem ;)

tältning sommaren -06

Jag och Lilian fjantar oss!
En av alla legendariska Klaras kvällar!

Ifrån Idas och Oskars förlovningsfest

Ifrån min 20-års fest!
'
En bild ifrån en av alla för för fester vi hade hos Milla

Näsblod, eller iaf enligt spelets regler!

uppraddade

Dupt försjunken i studier som den mycket seriösa elev jag var!

Jag och Frida visade tydligt vilket gäng vi hörde till!
''
Kundvagns taxi!

70-tals redovisning. . .

Hah sóm sagt, mycket seriös student (er)

Lilla lillebror och jag innan balen

Balen

Malin, Milla och jag

En galen förfest hemma hos Jocke

Mycket alkohol och mycket kärlek

Grupp bild!

picknick vid kvarntorps högen

Jag vill minnas att det var Frida som bjöd med oss på hemlig destination

Givetvis fick Wilma följa med!
Min skatt och jag påväg ner

En minst sagt galen student kryssning!

Innan vi fick gå på båten - Frida var taggad!

Malin och jag blommade

Denna skylt prydde vår hytt! Vill dock minnas att det var i vår hyt alla var!

innan takida

Mycket bra!
En galen påskfest 09

Zandra, Mange, jag och Milla
Frida med borat dräkten

Jag och Sandra

Fjollfia&Bögbert♥

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Hahahah! Vilket underbart inlägg!!! <3

    2011-09-07 | 04:27:21
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/
  • Malin säger:

    Karro! Vad glad jag blev när jag såg dem där bilderna. Var lite att man glömt bort dem där, jätte roligt!! :)

    Sköt om dig nu!

    Kram

    2011-09-10 | 10:35:40
  • Ida säger:

    åh vilka härliga bilder, saknar dig <3

    2011-09-16 | 09:16:24

Kommentera inlägget här: