Life is what you make of it

Välkommen till mig!

Kategori: Allmänt

Har knappt suttit vid datorn idag, fast att jag borde ha gjort det. Har dock fått ihop 450 av 800 ord! Tyvärr är det ju kvaliteten som räknas, och den är inte så hög på skiten jag fått ner! Men men det är iallafall något. . .

Lite mer bilder ifrån lägenheten! Sen har jag ju inte fått igång internet i lägenheten än, så bloggar ifrån iphonen. Vi kan väl säga att jag och appen inte riktigt är överens, så ni får stå ut med att vissa bilder kommer igen!

~ puss & hej ~

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Oh, nu vill jag vara hos dig i din mysiga lya ännu mer!!!! hihi, det var ganska kul att bilderna kom igen :) PUSS PUSS MIN VACKRA TJEJ!

    2011-10-19 | 03:33:10
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/
  • Zandra säger:

    åh jag vill komma å hälsa på snart! :D Hur har du det? Är det kul i skolan? :) kramar!!

    2011-10-24 | 21:50:11

Kommentera inlägget här: