Life is what you make of it

trolleri trollera ingen borrar så bra som jag!

Kategori: Allmänt

Igår var pappa här och skruvad lite ihop lite möbler åt mig! :)
När pappa borrade sjöng han ovan nämda ramsa, haha det var mysigt.
Såhär nöjd var han efteråt ;)
jag var också super nöjd :)
idag ska jag få upp draperiet också :P
nytt soffbord! :)
kan meddela att Frida och jag hittade ett likadant under trappan mot källarförrådet, känns lite surt att jag köpt ett eget annars hade jag plockat upp det ;)
Nytt bord i köket :) och stolar, fast de är provesoriska.
Riktigt mysigt att sitta och se ut :)
Har fått upp lite mys på kylskåpet också :)
Puss och hej!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Men hey vad mysigt du får det! Nu längtar jag ännu mer till våra långa fikastunder hemma hos dig! <3 Surt det där med bordet ;) hihi! Jag kan nästan höra pappa Janne framför mig :)

    Love you!

    2011-10-28 | 16:19:17
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/
  • Lollo säger:

    Din lägenhet är supermysig!

    Å vilken utsikt!!!



    Klappa på dina 2 sambos från Mig :)



    KRAMAR

    2011-10-29 | 00:42:39
    Bloggadress: http://lilalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: