Life is what you make of it

vab eller inte egentligen

Kategori: Allmänt

Idag var pappa hemma och vabade, för att kunna följa med mig till tandläkaren. Eller nja inte egetnligen för man får tydligen inte vaba för att följa 21 åringar till tandläkaren, mycket töntigt tycker jag! Men lyckosamma omständigheter gjorde att pappsen var ledig idag och följde med mig till tandläkaren. Efter besöka där i morse så följde jag med hem till mamma och pappa en mycket mysig dag. Jag o ch pappa hade lite kvalitets tid tillsammans och sen även mamma när hon kom hem efter jobbet. Men nu har jag landat hemma i lägenheten igen. Mamma, pappa, Axel och Thomas skulle iväg och se något gammalt gubb band, motörhead tror jag de heter ;) Pappa klädde upp sig med sina svarta jeans, svart skjorta och svart skinväst och frågade hur jag tyckte han såg ut. Han frågade också med glitrande ögon om jag inte ångrade mig nu när jag inte skulle med. Det gör jag, inte för att jag är ett enormt motörhead fan, nej. Utan för att jag minns vad Axel sa sist de var i stockholm och såg dem, han sa att pappa återigen var femton och headbangade värst av alla i publiken. Det skulle jag vilja se!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    JAG ÄÄÄÄLSKAAAR DEN DÄR BILDEN! Så sjukt kul att den förgyllde vårat klassrum på högstadiet ;D



    21 är inegn ålder -klart som sjutton att pappa ska med! ;)



    SAKNAR DIG MIN ÄLSKADE! /L

    2011-12-13 | 02:28:00
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: