Life is what you make of it

Lucia

Kategori: Allmänt

Har för andra dagen i rad hållit på att svimma när jag gått upp, vet inte vad det är med mig? Men äh jag mår bra nu. Är riktigt laddad för att ha en bra dag. Börjar kvart över tio med seminarie men har varit uppe sen straxt innan sju för att se på lucia på tv. Så nu är jag redo att gå iväg, hah skönt att jag är klar i tid för en gångs skull. Har spelat imperiet hela morgonen här och känner mig lite sådära lagom rockig och nonchalant, det blir en bra dag idag! Life is what you make of it!

Mitt hår har ljusnat avsevärt igen, men jag vill nog inte lägga i mer brunt utan låta det blonda komma fram istället. Saknar att vara blond tror jag.
Nähej nu ska jag läsa lite inför seminariet, har ju en hel del som inte lästs än. Så Espen, now I'm yours!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Trevlig Lucia min vän!



    Du är fin i båda färgerna! Allt klär en skönhet som du!



    LOVE YOU! <3

    2011-12-13 | 15:01:53
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: