Life is what you make of it

En dag i stallet!

Kategori: Allmänt

Jag överlevde! Och är riktigt stolt över mig själv, jag vågade rida :D Det var faktiskt riktigt kul.
Erki boy var taggad! Därför fick han rida först. Om sanningen ska fram var jag på väg att banga..
Det såg ju ut som om denna cowboy varit född på hästryggen!
Den här bilden visar ganska bra hur rädd jag var! Men jag vågade!
Ser ni? Jag har ju det rätta knycket ;) haha
Vi tog oss även en tur med vagn bakom ponnyn My. Först åkte jag ett varv kring travbanan med Erik och sen ett med Fia, jag styrde även en sväng..
Det var full fart som gällde, och vi höll på att fara rakt ut på åkern, men Erik hade full koll på situationen ;)
Fia var glad över mitt sällis i vagnen :D Och jag över hennes!
De tre gringosarna ;)
Erik vart sur för att han frös, så han gick och satte sig i bilen och tjurade. .
Stort tack Fia för en mycket trevlig morgon!

Kommentarer

  • Lilian säger:

    Nämen Hahah! Vilket härligt inlägg!!!

    Du har verkligen rätta knycket! Du ser ut att vara lika duktig som den där Malin Biljard eller vad hon heter ;) KRAMAR! <3 <3 < 3

    2011-12-21 | 14:44:11
    Bloggadress: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: